Насоси для автоцистерн.

Автомобільні перевезення будь-яких видів товарів покривають сьогодні більше 50% всіх транспортних послуг, обсяги перевезень зростають кожен рік. Перевезення товарів за допомогою вантажних автомобілів всередині країни або за кордон - це швидко, зручно і надійно.
Виробники вантажівок виготовляють автомобілі для перевезення різних видів товарів спеціального призначення. Автомобільні причепи для перевезення зерна, спеціальні причепи для перевезення скла, автоплатформи для негабаритних вантажів, автоцистерни - все це можна часто зустріти на шляхах країни.

Велику частину в автомобільних перевезеннях займають перевезення різних рідин. З цією метою розроблено цистерни для нафтопродуктів, мазуту, для харчових напівфабрикатів, для рідкої хімічної сировини, для масла та інше.

Напівпричепи і автоцистерни об'ємом від 10 до 35 м3 виготовляються з різних матеріалів: з простої і нержавіючої сталі, зі скловолокна, зі спеціальних пластиків.

Методи наповнення автоцистерни для перевезення рідини такі:

  • залив рідини через горловину або люк зверху цистерни;
  • самостійне заповнення автоцистерни за допомогою самовсмоктуючого насосу.

Найчастіше для закачування бочок знизу застосовують вакуумні компресори або роторні насоси.

Якщо рідина, яку треба налити в цистерну, рідка та не в’язка, то для наповнення можуть підійти вакуумні компресори. Якщо рідина відносно густа та  в’язка, то використання роторного насосу буде безальтернативним рішенням. Насоси і вакуумні компресори для заповнення бочок зазвичай мають привід від гідравлічного двигуна.

Особливості насосів для заповнення автоцистерн:

  • обов'язкове самовсмоктування;
  • зміна напрямків перекачування;
  • достатня продуктивність;
  • компактні розміри і невелика вага роторних насосів;
  • зручне технічне обслуговування без демонтажу на рамі автомобіля.

Принцип роботи мобільних агрегатів для закачування бочок заснований на створенні різниці тисків , ця різниця тисків змусить рідину рухатися від зони з підвищеним тиском в напрямку зон з пониженим тиском. Роторний насос наприклад ствоює вакуум ( різницю повітряних  тисків) між тиском в всмоктуючому трубопроводі, та тиском всередині корпуса насоса. Вакуумний компресор створює вакуум всередині бочки, за рахунок герметичності гнучкого рукаву, ця різниця виникає на вході у всмоктуючий рукав.

Вакуумний насос швидко відкачує повітря з бочки зі швидкістю 5-10 тисяч кубометрів на хвилину, створює усередині цистерни розрідження до - 0,8 Бар, і в герметичну цистерну, під дією атмосферного тиску спрямовується потік рідини із підземного або наземного резервуару.


Роторний насос закачує цистерни, використовуючи також принцип різниці тисків. Відмінність роторного насоса від вакуумного компресора в тому, що роторний насос створює сильне розрідження всередині свого корпусу, а не в цілій бочці. Створене насосом розрідження поширюється на трубопроводи і на всю область всмоктування. Ця технічна особливість роторного насоса має як свої переваги, так і недоліки.

Проте роторні самовсмоктуючі насоси стали дуже популярні при переобладнанні автомобільних цистерн для самостійної закачування рідин, і особливо для густих і в'язких речовин. Роторні насоси для автотранспорту тип Vogelsang VX дуже компактні, можуть бути оснащені відповідним гідравлічним приводом. Насоси мають високу продуктивність для швидкого закачування: 6 - 15 кубометрів на хвилину!, сильне самовсмоктування з глибини до 8 метрів, вибір матеріалів для роторів і корпусу з нержавіючої стали дозволяють закачувати в автоцистерни і перевозити дуже агресивні хімічні речовини. Принцип роботи позитивно нагнітаючих насосів Фогельсанг , пряма залежність між швидкістю обертання валу насосу та об’ємом робочої камери, додатково дає можливість  точно розрахувати кількість перекачаної рідини (функція дозуючий насос).

Роторні насоси на автоцистернах зазвичай монтуються в нижній частині рами цистерни на підготовленій консолі. Для максимально універсального використання насоса, цистерни оснащують кількома фланцями з швидкими з’єднаннями Perrot (Перрот), гідравлічними засувками для зміни напряму роботи (закачка або викачка).

Цистерни для перевезення гною або відходів скотобоєн оснащують додатково проточними подрібнювачами тип Vogelsang RotaCut MXL. Проточні подрібнювачі на автоцистернах дозволяють подрібнити речовину, перед попаданням всередину бочки, і, одночасно, відокремити із потоку рідини тверді і важкі чужерідні засмічення. (Камені, металеві болти, кутки).


Розвиток внутрішніх та міжнародних автомобільних перевезень рідких речовин, сировини для хімічної промисловості, харчової промисловості, утилізація біологічних відходів - це вирішальні чинники для все більш широкого застосування самовсмоктуючих насосів Фогельсанг VX з гідравлічним приводом на автоцистернах.

 

ЗАЛИШИЛИСЯ ЗАПИТАННЯ? ОТРИМАЙТЕ БЕЗКОШТОВНУ КОНСУЛЬТАЦІЮ

 

Якщо Ви вирішили придбати насос для закачування густих рідин в бочку, або Ви вирішили відкрити в Україні бізнес з переобладнання автомобільних цистерн, то ми забезпечимо Вас роторними насосами для фарби, крохмалю, патоки, мулу та інших речовин. Ви отримаєте кваліфіковану технічну підтримку, а також запчастини для роторних насосів зі складу в Києві.

Ми пропонуємо клієнтам поставки високоякісних вакуумних насосів-компресорів Hertell (Іспанія) для закачування мобільних ємностей і автоцистерн.

Ми можемо допомогти оснастити Ваші автоцистерни оптимальним обладнанням для закачування та «правильними» самовсмоктуючими насосами на заводах з Німеччині, Бельгії, Голландії, або в Польщі.

Телефонуйте нашим фахівцям. Додатковим аргументом для застосування насосів на цистернах є зручний сервіс, та наявність на місці запасних частин.  Ходові запасні частини для роторних насосів Фогельсанг маємо для швидкої поставки зі складу в Києві. Ми впевнені, що наші насоси  найкращим чином вирішать  поставлені завдання.

Контакт