Ремонт роторного насосу Vogelsang

Демонтаж крышки роторного насосу VX Зняття роторів HiFlo насоса VX Демонтаж роторов Hiflo роторного насоса VX 186 Демонтаж картриджів з ущільненнями Заміна картриджа з ущільненнями
Демонтаж кришки роторного насоса VX

Зняття роторів HiFlo насоса VX

Демонтаж роторів Hiflo
роторного насоса VX 186

Демонтаж картриджів з ущільненнями

Заміна картриджа з ущільненнями

Основною метою ремонту будь-якого насоса, в тому числі роторного насосу Vogelsang, є відновлення його працездатності і основних робочих характеристик. Відразу слід зауважити, що побудова роторного насоса значно складніше, ніж побудова будь-якого відцентрового насоса. Кількість окремих елементів у роторного насоса значно більше, знос під час роботи вищий, і ремонт роторного насоса більш трудомісткий і дорогий, ніж ремонт відцентрового насоса.

Роторні насоси (кулачкові, шестерні насоси) відносяться до типу позитивно нагнітаючих насосів.
Принцип роботи полягає у захопленні лопатями роторів певної кількості суміші або води, і проштовхування, переміщення цієї порції через корпус в заданому напрямку. Виштовхування порції рідини з насоса завершує один робочий цикл перекачування.



Основні робочі характеристики, які визначають працездатність роторного насоса це: здатність самовсмоктування, і продуктивність перекачування. Необхідність ремонту виникає тоді, коли ці характеристики змінилися ( погіршилися) до неприйнятного рівня.


Внутрішня побудова роторного насоса:

  1. Ведучий вал насоса;
  2. Корпус редуктора насоса, чавун;
  3. Ущільнення валу, зібрані в картридж (касету);
  4. Задня бронепластина (сталь Hardox);
  5. Полукруглий сегмент корпусу;
  6. Радіальна бронепластина;
  7. Ротори (з полімерів, NBR, або зі сталі);
  8. Монтажне кільце;
  9. Передня бронепластина (сталь Hardox);
  10. Передня кришка насоса.

Деталі роторного насосу які схильні  до найбільшого зносу при експлуатації.

Основні несправності  під час експлуатації роторних насосів:

Знос верхівок лопатей роторів.

Зношуються в основному верхівки роторів з різних полімерів. Ротори зі сталі зношуються дуже повільно.

Механічний знос сегментів. Внутрішня поверхня металевих сегментів робочої камери насоса зношується теж інтенсивно при перекачуванні амбразивних речовин.

Зазор між верхівкою лопаті ротора на новому роторному насосі становить 0,5 - 0,6 мм.
При збільшенні зазору в процесі зносу продуктивність перекачування падає, усмоктувальна здатність роторного насоса зникає. Потребує ремонту насоса, потрібно відновити мінімально можливий зазор в робочій камері насоса.

Методи зменшення зазору всередині насоса та усунення проблеми

Стадія зносу 1: перестановка сегментів в ремонтне положення;
Стадія зносу 2: + заміна бронепластин;
Стадія зносу 3: + заміна роторів;
Стадія зносу 4: + заміна сегментів.

При ремонті насоса з захисними радіальними бронепластинами для відновлення мінімального зазору проводиться заміна цих пластин.

Останньою (з основних) можливих несправностей в процесі експлуатації є порушення / пошкодження ущільнення між робочою камерою і редукторною камерою роторного насоса. Ізоляція робочої камери, де рухається речовина що перекачується, від редуктора, заповненої маслом, досягається надійними ущільненями валів. Відмінність роторного насоса : у нього два вала, один ведучий, а другий - ведений. У відцентрових насосів всього один вал з робочим колесом. Ремонт роторного насоса  загалом є більш затратним, тому що треба відновлювати герметичність двох валів насосу.


Насос Vogelsang VX складається з трьох камер: робоча камера, запірна / проміжна камера, редукторна камера. Запірна камера заповнена маслом, для додаткової витривалості та гарантії ізоляції  в ній створено надлишковий тиск  1,5-2,5 Бар.

Для зручності сервісу та швидкого відновлення працездатності фірма Фогельсанг зібрала в один картридж-касету два ущільнення:

Торцеве ущільнення - між робочою камерою і запірної камерою. Сальникове ущільнення валу - між запірної камерою і редукторною камерою насоса.

Заміна двох картриджів з ущільненнями відновлює герметичність всіх трьох камер насоса. Редуктор з маслом стає знову ізольованим від середовища, що перекачується.

 


Природньо в процесі експлуатації насоса можуть виникнути і інші пошкодження. Але ми перерахували основні несправності  і ті, що частіше зустрічаються.

Якщо Ви експлуатуєте роторні насоси Фогельсанг і Вам потрібний ремонт насоса або запасні частини до насосів Vogelsang - телефонуйте нашим фахівцям.

Ви отримаєте кваліфіковану консультацію по ремонту і зможете замовити запасні частини Vogelsang зі складу в Києві.

Контакт